Gratis WiFi

Never At Home Green Point

Gratis avbokning Boka mer än 8 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

681 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Never At Home är ett äventyrsstyrt boende- och resemärke. Vår egendom i Kapstaden ligger på den livliga Green Point-remsan som ligger bara en kort promenad från det berömda V&A Waterfront, Kapstadens CBD och mindre än 10 minuters bilresa från de vackra stränderna Camps Bay och Clifton. Till råga på, never@home är omgivet av några av Kapstadens bästa restauranger och kaféer, har en stormarknad intill och ligger tvärs över gatan från FIFA Cape Town Stadium. Så oavsett om du vill festa hela natten på Long Street eller njuta av utsikten från toppen av Taffelberget, så är never@home bara ett stenkast från alla fantastiska äventyr Kapstaden har att erbjuda.

Vi erbjuder en rad olika boendealternativ inklusive privata dubbelrum/tvåbäddsrum och delade rum för de mer äventyrliga. Boende endast för kvinnor finns också. De flesta av våra rum har eget badrum med extra delade badrum för extra bekvämlighet. Förnödenheter som säkerhetsskåp, sängkläder, värme och luftkonditionering finns i alla rum. Ytterligare faciliteter på fastigheten inkluderar ett gemensamt kök, GRATIS höghastighetsfiberoptisk Wi-Fi, en chilloutlounge, arbets-/mötesutrymmen och en internetzon/bokbyte.

När det gäller äventyr har vi ett team av interna reseexperter som kan hjälpa dig att ordna ett brett utbud av gratis och betalda turer och aktiviteter, allt från avslappnade vinturer till spännande fallskärmshopp. Dessa killar kommer att se till att du upplever Kapstaden och den lokala kulturen på ett roligt, minnesvärt, prisvärt och hållbart sätt!

Vår vibey bar och grill, Randy Warthog, har utsikt över fastighetens vattenhål (pool och soldäck för de som vet) och serverar aptitretande måltider för att locka dina smaklökar. Veckoevenemang inkluderar vår beer pong-tävling, pooltävling, braai (BBQ)-kväll och Randys dagliga happy hour!

Allmän:
inget utegångsförbud
Ingen person under 16 år kan bo i våra sovsalar om de inte åtföljs av en vuxen vårdnadshavare
Säker parkering tillgänglig mot en extra kostnad (kontrollera tillgänglighet) (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

8.0
Utmärkt
2017-3-20
A nice, clean place. The staff is friendly and the bar is also nice. The kitchen is good and clean. Liked the atmosphere.
Par, 31-40
9.1
2016-11-14
Really great location, can't get any better in Cape Town! Safe neighborhood, 5 min walk to the park, 10 min walk to Waterfront. Great staff. Wifi was good, but could get a bit slow when many people were using it. The bed was really nice and clean. Could have used a few more hangers in our huge wardrobe though. Big plus for having air conditioning and a safe in the room.
Par, 18-24
2024-3-06
I really felt in a hostel like in a home. Phantastic people, friendly atmosphere. Will recommend to everyone....
Man, 41+

Utrustning