Gratis WiFi

Urban Youth Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.2
Utmärkt
749 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Utmärkt renlighet

Beskrivningen av objektet

Vi har precis öppnat Urban Youth Hostel! Det är en vacker byggnad totalrenoverad med original grön fasad med över 100 års historia.

Vi har privata rum och delade rum, alla unikt inredda till detaljer med levande färger och erbjuder luftkonditionering och uppvärmning. De privata rummen är dubbelrum och är utrustade med plattskärms-TV och eget badrum. Sovsalarna är rymliga, ljusa och rymmer 4 till 10 personer. Vissa sovsalar har eget badrum. Varje brits har sitt elektroniska skåp, stickpropp och personlig läslampa. Sängkläder ingår i priset och handdukar kan hyras i receptionen. På varje våning hittar du fullt utrustade och delade bad separerade efter kön.

Vi har självbetjäning tvätt och torkning. Urban Youth Hostel har en bar / restaurang . I Youth Bar kan du äta frukost, njuta av typiska valencianska, internationella rätter eller ta en drink innan nattlivet i Valencia. Vårt vardagsrum är rymligt och bekvämt för att du ska känna dig som hemma. Läs en bok i chill out-zonen, ta en kaffe, titta på TV eller chatta med andra gäster. Vi har fotboll, brädspel och en stor projektor där du kan se fotboll, basket, fotboll och mer!

Gästköket är mycket rymligt och är fullt utrustat med den bästa tekniken.

På den stora terrassen på översta våningen kan du koppla av efter att ha besökt staden och träffa backpackers som dig. Tveka inte och kom och träffa oss!

Villkor och regler för Urban Youth Hostel:

Incheckningstiden börjar kl. 15.00 till 20.00 .
Utcheckningstid 11:00 .

Betalning vid ankomst med kontanter, kreditkort, betalkort. Boendet kan komma att förauktorisera ditt kort före ankomst
Avbokningsregler: 48 h före ankomst. Vid utebliven ankomst eller sen avbokning kommer boendet att debitera det totala beloppet för bokningen.

Skatter ingår.
Frukost ingår ej.
Inget utegångsförbud.

Åldersbegränsning: Barn är inte tillåtna. Rummen är tillgängliga för gäster över 18 år (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

2022-10-24
Great place
Kvinde, 25-30
2022-5-20
Väldigt rent hostel, med bra duschar, AC och rullgardiner för sängarna som gjorde att man kunde ha det privat om man ville
Kvinde, 18-24
2018-10-03
Nice little hostel. I was there in october so there wasnt a lot of people. I like the communal kitchen a lot and the showers in the rooms. Perfect after coming back from the beach. The hostel is also in a great location. Its at an intersection within walking distance of the beach and everything there and the aquarium as well. Plus there is a nearby train station with a direct line to the Airport.
Man, 31-40

• Allmänt

• Tvättmöjligheter
    • Handdukar att hyra
    • Bagageförvaring
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Restaurang