Gratis WiFi
gratis frukost‎

Threehouse Bed and Breakfast

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
354 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

I mitten av gamla China Town i Kuching, Sarawak, ?stra Malaysia, p? ?n Borneo, hittar du Threehouse Bed & Breakfast. Vi ligger p? 2 minuters g?ngavst?nd ifr?n sj?lva huvudturistinformationen och Kuchings waterfront. Omr?det andas av historia med dess byggnader och m?nga butiker som har ?gts av familjer i generationer.

Med dess l?ge har du g?avst?nd till de mesta av stadens turistattraktioner s?som Sarawak Museum(5 minuter), Main Bazaar(1minut) med all dess hantverk, antikviteter och souvenirer, waterfront med dess vackra vy ?ver floden, du finner tempel och mycket d?rtill. Och du beh?ver inte g? hungrig, bara runt h?rnet finner du m?nga coffee-shops och matst?nd l?ngs huvudgatan Carpenter Street. Vi finns mitt i staden, men ?nd? ?r omr?det s? lugnt.

Threehouse ?r ett samarbete mellan skandinavisk och ursprungsbefolkningsgruppen Iban med delad ?gandeskap som tillsammans g?r det till en mer f?rgrik situation, vi ?r vana resande oss sj?lva, och vi hoppas p? att g?ra er vistelse hos oss avslappnad och bekv?m i en v?nlig atmosf?r och bli en minnesv?rd del av din semester.

L?t r?tterna av din semester i Sarawak v?xa h?rifr?n

Kolla tillgänglighet

• Övervakning dygnet runt
    • Städning
    • Express-incheckning/-utcheckning
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• dvd'er