Gratis WiFi

The Lazy Monkey Hostel & Apartments

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.1
1569 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Vårt vandrarhem och lägenheter i hacienda-stil ligger i ett lugnt omgivande samhälle, nära klipporna vid vattnet och dagtidbaren. VI ÄR INTE I Gamla stan! Vänligen BOKA INTE HOS OSS OM DU TÄNNER ATT LÄMNA EN DÅLIG LÄGE-BETYGNING....! Vi ligger en trevlig promenad från gamla stan och vi har visat att utanför stadsmuren kan du få det bästa av två världar. Vi har anpassat The Lazy Monkey i år till den moderna resenären, lagt till studiolägenheter till vår portfölj, och nu förser semesterfirare, digitala nomader och distansarbetare med en alternativ atmosfär. Vandrarhemmet i sig har enorm social tillgång med en uteplats på framsidan, trädgård och parkeringsmöjligheter, ett kommersiellt kök, biljardbord och bekväma undercover sittplatser, alla bekvämligheter du behöver med socialt utrymme i överflöd.
De härliga nya enbädds- och studiolägenheterna är ljusa och luftiga, de ligger på sin egen våning separat från vandrarhemmet, med privata terrasser och lägenhets-WIFI. De är utrustade med personliga pentryn, alla med eget badrum, skrivbord, matplats och garderob.

The Lazy Monkey är fortfarande ett av Hostelworlds högst rankade kroatiska vandrarhem från 2015 till dess innevarande år, vi har inte vacklat för vår service till dig.

Vi är världsomspännande ägare som varje år bygger ett team av erfarna resenärer och lokal personal som är grunden för detta fantastiska hemtrevliga vandrarhem. De livliga sociala områdena har gott om lågsittande möbler och hängmattor för att koppla av och umgås. Vattenpipor erbjuds och eklektiska spellistor för allas smak.

Vi har Adriatiska kusten utanför dörren, bara 200 meter bort för att ta ett dopp i havet och bara några steg från busstationen. Vi är en 25-minuters promenad utanför stadsmuren och 15 minuter med lokala transporter (buss). The Lazy Monkey är känd för att vara en plats att koppla av i några dagar, nära busstationen och är ditt hem hemifrån.

Varje rum är försedd med gratis WIFI, eluttag, power bars, värmare och luftkonditionering. Vi är mycket säkra med användning av gratis skåp och en säker parkering. Vi försöker alltid att underhålla gästerna, en aktivitetskalender inkluderar ett biljardbord (spel), vanliga matkvällar, gruppgrillar och filmkvällar. Vi garanterar att du kommer att hitta och chatta med andra likasinnade resenärer på våra vandrarhem.

Vi är också medvetna om vår miljö, du kommer att märka att de flesta av våra möbler är hemgjorda och av återvunnet trä eller pallar. Vi försöker vara så kunniga som möjligt när det gäller att återvinna allt, inklusive matavfall (kompost) och plastflaskor till flaskbanken. Med vårt enorma kommersiella kök vårt tips, varför inte dela mat? Det är ett lysande sätt att interagera och träffa nya människor eller tända gärna vår grill.

Till sist vill vi verkligen göra klart och förstå för våra gäster, vår plats innan du bokar med oss. Det är väldigt svårt att konkurrera med de stora kommersiella vandrarhemmen, och när vi då och då får ett dåligt lägesbetyg från de som inte har läst vår biografi ordentligt, gör det oss lite nere. Vi hoppas, precis som vi, att du när du bokar kommer att trivas nära busstationen, som erbjuder förvånansvärt bra alternativ för take-away. Denna trygga stadsdel i vårt område erbjuder en naturskön Kolovare-promenad, klippor, barer och de bästa solnedgångarna i stan. Inget Zadar har att erbjuda är utom räckhåll för Lazy Monkey!

FLERA OBSERVERA ATT NOTERA:
* Vi är inte i Gamla Stan; vi är nära busstationen och kan erbjuda dig många av de faciliteter som nämnts ovan av just denna anledning.
* Vi har en bar på plats som ibland kan bli bullrig men detta regleras av och stänger av klockan 12.00.
* Kroatisk statlig turistskatt (10 Kuna per person och natt) ingår inte i ditt pris och gäller för alla vid ankomsten till vandrarhemmet.

Vi är definitivt ett vandrarhem som erbjuder nöje och spänning såväl som lat avkoppling och home away from home-vibbar, kom och se själva! (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

8.3
Utmärkt
2015-7-08
Overall a good hostel, clean, awesome kitchen, friendly staff, nice spacious rooms! The only minus was that it was a bit far from the bars and clubs!
Kvinde, 18-24
2023-9-29
Amazing! Wish I could have stayed longer, I'll definitely be coming here if I'm ever back in the area!
Man, 18-24
6.9
Bra
2023-9-28
It was nice, the beds were comfortable but there was not enough lockers for every bodies bags, I wasn’t scared of my bag being taken but that’s always a risk. It was a nice hostel, but like they said they’re far from old town but really close to the bus station so nice for a night stopover
Kvinde, 18-24

• Flygplatstransport
    • Handdukar att hyra
    • Bagageförvaring
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Bar
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel