Gratis avbokning Boka mer än 16 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

782 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Den "Surfing Etxea" ligger högt i staden San Sebastian, i La Zurriola stranden, har en av de mest privilegierade zonerna i staden.

Det ligger 2 minuters promenad från stranden och centrum och den gamla delen av staden. Om du gillar att surfa ifrån varandra så hyr du en bräda och en kostym och byter ut från huset och direkt till duschen igen! Eller anmäl dig till våra klasser eller Stand up Paddle Surf.

Om du vill ha en oförglömlig semester är det här din plats.

Bar - Bistro
Wi-Fi
Terrass.
Surfbrädor, våtdräkter, surflektioner, SUP, cykeluthyrning.
Miljösurfare och familj.

Vänligen notera:

Incheckning mellan 14:00 och 23:00 ¨Det tillkommer också en avgift på 20 euro för sen incheckning efter 23:00
Utcheckning max 11:00, Utcheckning efter 11:30 vi debiterar 1/2 dag
*Meddela oss i förväg om du kommer före 09:00 eller efter 23:00

Lämnat bagage om du vill använda vår tjänst för in- och utcheckning före eller efter våra tider meddela oss under din vistelse eller boka online.

1- Vid utebliven ankomst debiteras 100 procent av det totala beloppet
2- Vänligen kontakta hotellet i förväg om du planerar att anlända före eller efter incheckningstiderna
3- Ingen måltid ingår i detta rumspris.
4- Husdjur är inte tillåtna
5- vi tar inte emot grupper om fler än 10 personer kontakta oss före ankomst om det är möjligt att boka för din grupp.
6- Vi accepterar inte svensexor (var försiktig med att vi kan avboka bokningen) (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Checka in
Checka ut
Gäster

Hållbarhetsnivå 1

Detta vandrarhem har börjat introducera metoder som resulterar i en positiv social och miljömässig inverkan, och förstår grunderna i Trappan till hållbarhet.

Plats

Senaste recensionerna

2022-6-20
Such a great place to stay, everyone was so friendly and welcoming! Loved the vibe
Kvinde, 25-30
2017-8-31
Surfing Etxea became like a second home for me the week that I stayed there. It has a great atmosphere where it's easy to make friends from all over the world! Also it's super close to the beach and everything else. I will come back as soon as I can!
Kvinde, 18-24
2024-3-15
LOVED this hostel! So close to the beach, friendly staff, so accommodating! Highly recommend.
Kvinde, 18-24

• måltider finns
    • Automat
    • Mini-supermarket
    • Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Wi-Fi