Gratis WiFi
gratis frukost‎

Stanpoli Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 4 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.4
217 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

På Stanpoli Hotel/Hostel befinner du dig i hjärtat av Sultanahmet. Med bara 5 minuters promenad till de flesta av Istanbuls mest kända turistattraktioner, inklusive: Hagia Sofia, Blå moskén, Topkapipalatset, Turkiska och islamiska konstmuseet, Hippodromen och Basilikacisternen. Det är en enkel promenad till Sultanahmet spårvagnsstation som tar dig till de andra platserna du kan se eller om du behöver en taxi kan vi ordna en precis vid dörren eller så finns det en taxistation bara 3 minuters promenad bort. Känns för att ta en promenad på havssidan; sjövägen ligger bara 5 minuter bort. Trots att det är så bra beläget ligger vår fastighet på en lugn gata i kvarteret, så du behöver aldrig ge en god natts sömn vidare.

Du kan börja dagen med frukost framför en hisnande havsutsikt över Marmara.

Vi tror att kvalitetsservice är av största vikt. Vi strävar efter att se till att ditt besök hos oss känns som hemma. Vår familj av personal finns där för att hjälpa till med alla dina behov och vill se till att din tid i Istanbul blir mycket minnesvärd.

Personalen i receptionen är tillgänglig 24 timmar om dygnet och svarar gärna på alla dina frågor, ger förslag och hjälper till med att planera din resplan under din vistelse. Oavsett om du är på utflykt, shopping eller bara utforskar, kan du lita på informationen från vår receptionspersonal. Våra förslag kommer att spara tid, pengar och föra dig i kontakt med endast de mest välrenommerade personerna som finns tillgängliga.

Vi välkomnar alla förslag från alla våra gäster eftersom vi ständigt letar efter sätt att hjälpa dig bättre.
Catering för alla plånböcker och erbjuder rena rum med madrasser av exceptionell kvalitet för din komfort. Oavsett om du bor i våra sovsalar eller ett av våra dubbelrum, kommer du att få den kvalitetsservice du förväntar dig av en större anläggning, men känner att du är en familj. Vi ser fram emot ditt besök.

Vänligen notera att:
Alla gäster i sovsal måste vara mellan 18 och 45 år.
Vi tar inte emot bokningar från lokala invånare
Medtag eget lås och nyckel till skåpen.

GRATIS SÄKERHETSKÅP
GRATIS BIL- OCH CYKELPARKERING
GRATIS SNABB WI-FI
GRATIS LOKALT TELEFONSAMTAL (förutom rmobiltelefonsamtal)
24 TIMMAR VÄRME OCH VARMVATTEN
Inget utegångsförbud, ingen lockout!
Väckningstjänst 24 timmar om dygnet!
BILLIGA TURORGANISATIONER!
INcheckning: 14:00
Utcheckning: 12:00

Vänligen notera att:
Alla gäster i sovsal måste vara mellan 18 och 45 år.
Vi tar inte emot bokningar från lokala invånare
Medtag eget lås och nyckel till skåpen.

GRATIS SÄKERHETSKÅP
GRATIS BIL- OCH CYKELPARKERING
GRATIS SNABB WI-FI
GRATIS LOKALT TELEFONSAMTAL (förutom rmobiltelefonsamtal)
24 TIMMAR VÄRME OCH VARMVATTEN
Inget utegångsförbud, ingen lockout!
Väckningstjänst 24 timmar om dygnet!
BILLIGA TURORGANISATIONER!
INcheckning: 14:00
Utcheckning: 12:00 (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

5.7
Betyg
2023-10-04
disappointed in the lack of social atmosphere, facilities are alright, and staff is distant. if you want to be near the main tourist spots like I did for me very short stay in istanbul, it does the job.
Kvinde, 18-24
8.9
2023-9-03
Very nice stay at Stanpoli. Osman is very helpful and arranged an airport transfer for me. The hostel is very close to the Blue Mosque and the tram. The breakfast looked a bit stale, but otherwise I had a great stay!
Kvinde, 25-30
Superb
2023-8-24
Very good hostel, beautiful view and breakfast every day. The owners are so sweet and lovely
Man, 18-24

• Pendelpuss
    • Övervakning dygnet runt
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe

Fler hostels i Istanbul