Hållbarhetsnivå 1
Gratis WiFi

Summer House Backpackers Melbourne

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.6
Utmärkt
1010 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Summer House Backpackers ligger på Hotel Barkly och är för den arbetande semesterresenären och backpackern. Vi erbjuder bekväma och prisvärda sovsalar med privata badrum och skåp.

Vi har ett starkt fokus på balansen mellan arbete och privatliv och de flesta av våra gäster arbetar heltid, söker jobb eller vill ansöka om sitt andra års visum. Om du är här för att arbeta hårt och koppla av på dina lediga dagar, är det här platsen för dig!

Bekvämt beläget i hjärtat av St Kilda, nära spårvagns-, tåg- och busshållplatser samt livliga Acland Street, Luna Park och Esplanaden.

Vår offentliga bar Hotel Barkly är hem för fantastisk underhållning. Trivia, livemusik och specialerbjudanden på mat och dryck hela veckan.

Även om vi kommer att göra vårt bästa för att ta emot dig, kan vi inte garantera att grupper om 3 eller fler gäster kommer att placeras i samma rum under hektiska perioder.

Vi har ett mysigt gemensamt TV-rum och under veckan öppnar vi upp vårt enorma tak med en fantastisk balkong med utsikt över St Kilda som ett annat gemensamt utrymme för våra backpackers!

Receptionens öppettider är från 08:00 till 22:00. Night Auditor kan checka in sena ankomster mellan 22:00 och 08:00, ring numret som visas på entrén. Observera att vår tidigaste incheckningstid är 14.00 och vår senaste utcheckningstid är 10.00. Bagageförvaring är tillgänglig och gästerna kan fortsätta använda våra faciliteter på utcheckningsdagen.

Ta endast emot gäster över 18 år-35 år som uppvisar giltig legitimation eller pass
* Nyckeldeposition på 20 USD vid incheckning
* Inga externa gäster tillåts
* 1,5 % tilläggsavgift på alla kortbetalningar (ingen Amex accepteras)

**Observera att alla bokningar har en vistelse på minst 3 nätter under datumen 30, 31 och 1 januari och bokningar under denna period är ej återbetalningsbara** (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Checka in
Checka ut
Gäster

Hållbarhetsnivå 1

Detta vandrarhem har börjat introducera metoder som resulterar i en positiv social och miljömässig inverkan, och förstår grunderna i Trappan till hållbarhet.

Plats

Senaste recensionerna

6.9
Bra
2017-1-18
Nice people working. Not probably just working hard enough. The hostel was very dirty. Room cleaning was ridiculous and kitchen was just a joke. The pans were so old that if you tried to fry something the food would be just burning in the pan. Also just one tap in the kitchen; always people lining up for washing dishes. Probs that's why there where so many dishes unwashed. You also can't hang your stuff anywhere; there are no hooks in the bathrooms or anywhere else. Besides this all it was ok.
Kvinde, 25-30
6.3
Bra
2016-11-24
Budjethostel, blev chockad först när jag kom dit för trodde inte det skulle vara så skabbigt. Jag kom tidigt på morgonen innan incheckning så bad dem låsa in mitt baggage. Rummet de låste in baggaget i luktade starkt av rutten fisk så fick tvätta många kläder. I rummet de förvarade väskan stod även toa igentejpad med silvertejp ??? Ångrar trots allt inte att jag stannade där, hostelet hade bra atmosfär och träffade många goa personer
Kvinde, 18-24
Superb
2024-2-29
best hostel around. perfect location, clean kitchen, nice movie room, great atmosphere thats very social but not too rowdy. definitely coming back to this one
Kvinde, 25-30

• Handdukar att hyra
    • Bagageförvaring
    • ATM
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Restaurang
    • Bar
    • måltider finns
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Nattklubb