Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

Beskrivningen av objektet

River Lodge erbjuder det bästa av både stads- och lantliv. En fantastisk backpackers 'självhushåll, rent och hemtrevligt, högt i tak' mysigt på vintern, svalt på sommaren.
I vårt stora rymliga kök kan du njuta av dina favoritsysselsättningar, chilla i baren, lata dig vid den öppna spisen, förbereda din favoritmåltid medan du tittar på DSTV, eller njuta av våra rymliga braaifaciliteter. Du kan koppla av på den enorma verandan eller klättra i en lugn hängmatta på en av våra gräsmattor. Vi skryter med att ha en av de största stadscampingplatserna i Kapstaden, med catering för fordon och tält, tryggt och säkert.

Backpackers sovsalar är perfekta för volontärboende (60 personer), sportgrupper, skolgrupper, gruppvistelser, affärsresor och självkörningar - vi används regelbundet av volontärorganisationer som Habitat For Humanity.
Vi erbjuder ett utbud av boende: 2 bäddar, 4 bäddar, dubbelrum och familjerum.

Konfiguration av sovmöjligheter kan anpassas till specifika behov.
Bazz / Backpackers bussruttupphämtning
Vår begåvade, fyndiga och vänliga personal ser till att både dina nätter och dagar är fyllda med roliga aktiviteter. Få dem att svara på dina frågor och peka dig i rätt riktning. Sugen på att hoppa från ett flygplan?
Vi växlar utländsk valuta Euro, brittiska pund, amerikanska dollar, etc

Byn Oude Molen
Behöver du en anledning att komma till denna happening, alternativ by+ Prova dessa till att börja med!
Det utstrålar själ i sitt mångsidiga, eklektiska samhälle som bor på den gamla arbetande gården och kvarnplatsen.
Det är ekologiskt med biodlingskurser, ridning, ekologiska trädgårdar, gårdsstånd och ett våtmarksfågelskyddsområde.
Det är "att göra"-listan innehåller några ovanliga godbitar som workshops (tänk magdans och konststudior), frivilliga alternativ och en djurpark.

Observera: Receptionen är öppen till 22:00! (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2024-3-04
No one pitched to check me in, I want my deposit back . It was myself and another man..we stood outside in the rain for over an hour, even the laundry people came, there was no one to open for them. It seems like staff didn't pitch ON STRIKE
Kvinde, 31-40
8.0
Utmärkt
2018-7-10
I appreciate the effort made to clean the kitchen.
Kvinde, 41+
2018-2-20
Staff was friendly but our private room was terribly small and old looking. WiFi isn't free which was frustrating because when we tried to buy it we couldn't purchase after 5pm. Location has hardly anything around it.
Par, 25-30

• Valutaveksling
    • Pendelpuss
    • Övervakning dygnet runt
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Bar