Gratis WiFi

Old Town Hostel Split

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

1739 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Sedan vi grundades 2010, har Old Town varit värd för tusentals glada resenärer från hela världen - gå med i vår resenärfamilj för en oförglömlig vistelse!

Letar du efter en bra tid i Split? Vi har dig täckt - gå med i vår Sundown Sessions båtfest! Alla Gamla Stans gäster får 10 % rabatt till Splits coolaste båtfest när du bokar ditt boende.

Vi ligger inom murarna till det 1700 år gamla Diocletianus palats, Splits livliga hjärta som skyddas av UNESCO som ett världsarv. Inom ett stenkast från vandrarhemmet hittar du alla stora turistattraktioner samt de bästa barerna, restaurangerna, kaféerna och butikerna i stan. Närmaste stränder är en lätt 15 minuters promenad.

Alla våra sovsalar och privata rum är luftkonditionerade, och sovsalar har säkerhetsskåp i ryggsäcksstorlek (med undantag för sovsalen med 4 bäddar som har mindre skåp). Faciliteterna inkluderar gratis WiFi, gratis handdukar, tvättservice, köksfaciliteter, TV med Chromecast, bokbyte och brädspel.

Vi är stolta över vår vänliga och kunniga personal. Vi tillhandahåller gärna reseinformation, hjälper dig att organisera din nästa vistelse eller transfer, tar dig ut på en öl till vår favoritbar eller visar dig runt i stan.

Old Town är ett socialt och roligt vandrarhem och vi ser till att du känner dig 100% hemma. Men vi vill se till att våra gäster kan få en god natts sömn så vi ber er att hålla nere bullret från 22:00 till 08:00.

Resenärer i alla åldrar är välkomna.

Vi är djurvänliga och tar gärna emot dina husdjur. Meddela oss i förväg om du reser med en lurvig vän.

DE VIKTIGA grejerna:
- Receptionens öppettider är 08:00 till 22:00, vänligen meddela oss din ankomsttid om du anländer utanför dessa tider
- Incheckning: kl. 14.00
- utcheckning: 11:00
- Vi är på tredje våningen och byggnaden har ingen hiss så tänk på om du bär tungt bagage (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

8.3
2021-10-01
Ändå ganska fräscht hostel med mysiga rum, ligger mitt i gamla stan!
Kvinde, 18-24
9.7
Superb
2020-9-27
Värt för pengarna.Vi hade ett Twin rum med våningsäng samt ett bord med 2 stolar.Jag var tvungen att ta ned madrassen på golvet,fungerade bra!Övervåningen på sängen fick bli för packning..Detta ligger ju i Old town.Nära till marknad och strand,buss och taxi..Trevlig personal ,rena toaletter samt nödvändig utrustning.Möjligen lite högt upp med 3 våningar om man har tung packning eller vill ut att röka.Vi är väldigt nöjda med denna veckan.:)
Kvinde, 41+
8.9
2019-8-08
Nice hostel in the center of split, staff was very nice. But the air conditioning wasn't the best.
Kvinde, 18-24

• Allmänt

• Internetuppkoppling
    • Tvättmöjligheter
    • Flygplatstransport
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel