Hållbarhetsnivå 1
Gratis WiFi

Long Street Backpackers

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

662 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Utmärkt renlighet

Beskrivningen av objektet

Exakt beskrivet som "The Soul of Long Street" (Lonely Planet), är vårt berömda vandrarhem händelsernas centrum på Kapstadens mest livliga gata. Det finns bokstavligen hundratals alternativ för att äta, dricka och underhålla precis utanför dörren, så kom förberedd på roliga och trevliga stunder.

Vårt vandrarhem rymmer upp till 80 gäster och har en lummig innergård som är perfekt för braai, pingis, chillning och möten med andra resenärer. Vår ikoniska tegelbyggnad har också två stora, soldränkta balkonger med utsikt över Long Street och Signal Hill. Vi erbjuder boende i sovsal, samt privata enkelrum, tvåbäddsrum och dubbelrum, alla med delat badrum. Vårt TV-rum med satellit-TV, biljardbord, välsorterat gemensamt kök och fiberhastighets WIFI kommer att göra din vistelse hos oss en bris. Vår vänliga personal kommer att göra din vistelse oförglömlig.

Vi är "old school" och definitivt inte en "poshtel"! Vi tror på avslappnat nöje och äventyr. Vi delar måltider och utflykter tillsammans, vi festar tillsammans och det finns aldrig en tråkig stund. Var beredd att bli en del av vår konstiga och underbara familj när du bor hos oss.

Alla våra receptionister är Kapstadens experter och kan hjälpa dig att boka turer och få kontakt med lokala evenemang och aktiviteter. Vår reception är öppen fram till midnatt. Vi har bevakning efter arbetstid. Vi kan ordna en prisvärd upphämtning på flygplatsen åt dig. Vi tillhandahåller fräscha handdukar.

Kom ihåg att ta med ditt pass! Vi tar våra gästers säkerhet och säkerhet på största allvar och av den anledningen måste vi insistera på att ALLA gäster uppvisar giltiga pass för att checka in.

Vänligen notera:
Vi välkomnar alla åldersgrupper i vårt vandrarhem, men gäster över 35 år får inte bo i sovsalar. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Checka in
Checka ut
Gäster

Hållbarhetsnivå 1

Detta vandrarhem har börjat introducera metoder som resulterar i en positiv social och miljömässig inverkan, och förstår grunderna i Trappan till hållbarhet.

Plats

Senaste recensionerna

Superb
2023-2-23
Longstreet Backpackers - Legendary! Theres a reason why me and others coming back to Cape Town and LSB every year! You have to experience it for yourself to understand! I love you, guys!
Man, 31-40
8.3
2019-2-05
Super friendly staff, nice atmosphere and good rooms. Me and my friend had a great time here. It’s located in the middle of the city and it can get pretty busy at night, but we didn’t bother.
Kvinde, 18-24
9.7
Superb
2024-2-20
I had such a great time staying here and meeting all the lovely people from the hostel. Perfect atmosphere to make friends and plan trips together!
Man, 18-24

• Fax
    • Rundresa/Kundtjänst
    • Övervakning dygnet runt
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Bar
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel