Gratis WiFi

Logaina Sharm Resort

Gratis avbokning Boka mer än 4 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
34 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

Logaina Sharm Resort har ett unikt läge vid Shark Bay omgivet av vacker natur i Sharm el - Sheikh .
Logaina Sharm Resort är lyxigt mysig resort , och idealisk plats för en familjesemester hem .

Sharm AL - Sheikh
Utsikt över Akabaviken , och är ca 53 km . från Ras Mohammed och 336 km . från Suez . Det är både en sommar och vinter utväg på grund av dess milt klimat året runt och är beroende av fritid turism . Det är den perfekta platsen för alla som söker lugn och älskar solen.

Shark Bay :
Shark Bay är en liten vik som ligger norr om Na'ama Bay . Denna vik består av en robust strandlinje som droppar ner under ytan på en sandig canyon . Det finns många sprickor som innehåller många mjuka koraller .

Logaina Sharm Resort
Unikt beläget vid Shark Bay omgivet av skönheten i Sharm el Sheikh , Logaina Sharm Resort är ett 3-stjärnigt , 48 svit mysig utväg . utrustade för att möta varje behov och varje smak utsikt våra pooler & trädgårdar .
Här kan du hitta olika sätt att underhållning aktiviteter från vår vänliga och professionella personal . Medan samtidigt njuta av några allvarliga avkoppling i vår .
Njut av våra pooler , restaurang , poolbar , lobby , spelrum och rumsservice .
Våra priser inkluderar gratis kontinental frukost och gratis wifi internet

Vi erbjuder flygplatsen pickup på kostnad av $ 20 - . Per rum

Kolla tillgänglighet