Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

957 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

La Sienna är en vacker brunsten från förkrigstiden som ligger på West 123rd. Denna brunsten byggdes 1920 och har originaldetaljer. Vi är inom gångavstånd till Central Park och ett tågstopp från mitten av Manhattan. Detta är ett trädkantat block. Under den varma årstiden kommer vår entré att möta dig med en vacker utställning av blommor. Vi hälsar personligen alla som kommer och ger dem en ren och fridfull miljö. Vi finns i huset om du skulle behöva något. Alla rum är privata med eget lås och nyckel. Du kommer inte att dela rum med främlingar. Det här är ingen social scen. Perfekt för alla som vill ha en lugn miljö. Varför bo på hotell när du kan leva som en New Yorker medan du bor här.
Mysig och hemtrevlig känsla. TV, gratis trådlöst internet och sängkläder. Du kan dela pentry (ingen matlagning) och badrum eller ha privata faciliteter. Vår brownstone är mycket säker med en 24-timmars säkerhetskamera. Vi ser fram emot att välkomna dig. MÅSTE VARA ÖVER 25. Nyår minst 6 nätter.
DU MÅSTE VARA ÖVER 25 ÅR - Om du är yngre vänligen maila innan du bokar.
Vi accepterar inte kreditkort
Ingen rökning, ingen personlig post, INGEN GRISK
Gratis wifi, sängkläder, handdukar,
Varje rum är privat och har en TV
24 timmars säkerhetskamera
Extremt rent, badrummen städas flera gånger om dagen
Tyst fridfull byggnad

Ingen promenad-Ingen enskild natt-Inga undantag Inga fester
Lagligt kan vi inte ta emot barn under 10 år.
Alla under 25 år måste åtföljas av en vuxen och bokas i privata rum. Inga besökare tillåts i rummen
************************************************** ****************************************
Enkelrum - endast en person. Inga undantag.
Dubbelsäng är en full- eller queen size-säng - för två.

Inga kreditkort accepteras och vi kräver en återbetalningsbar deposition på 50 USD. Bokningar måste endast vara för på varandra följande nätter.
Regler för avbokning och utebliven ankomst

DU MÅSTE VARA ÖVER 25 ÅR - Om du är yngre vänligen maila innan du bokar.
Skor måste tas av vid inträde.
Ingen rökning, ingen personlig post, ingen griskött, inga besökare tillåtna. Inga undantag
Gratis användning av wifi, sängkläder, handdukar,
Varje rum är privat och har en TV
24 timmars säkerhetskamera
Extremt rent, badrummen städas flera gånger om dagen
Tyst fridfull byggnad

Ingen promenad-Ingen enskild natt-Inga undantag Inga fester
Lagligt kan vi inte ta emot barn under 10 år.
Enkelrum - endast en person. Inga undantag.
Dubbelsäng är en full- eller queen size-säng - för två.
För närvarande tar vi bara emot kontanter och kräver en återbetalningsbar deposition på 50 USD.
Observera att eventuell avbokning eller ändring måste meddelas direkt till oss minst 48 timmar före ankomstdatum, vid NO-SHOW kommer du inte att få återvända. Senaste incheckning: 23:00 (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2018-3-14
Best place ever! Great location, cozy room, the lady is so nice and kind. Recommend for all!
Par, 25-30
2016-4-03
La Sienna has been a very good place to stay. Close to the subway and shops and a wonderful hostess who was always very helpful och kind. Its felt more like a homestay than a hotel. We can really recommend the place, good value för money.
Kvinde, 41+
8.9
Utmärkt
2014-8-17
Rent och prisvärt boende med fantastisk trevlig ägare. Perfekt för par som vill uppleva New York utan att det kostar skjortan.
Par, 18-24

• Internetuppkoppling
    • Bagageförvaring
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Wi-Fi