Gratis WiFi

Industriepalast Hostel Berlin

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.2
2057 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Vi är vandrarhemmet gjorda av rött tegel. Vårt lag är ungt. Vi är destinationen för Berlin-besökare med en stor äventyrstörst och en liten budget. Vår stora lobby med bar, socker och biljardbord, samt gästköket och välvda källare med pingisbord är bra ställen att träffa andra gäster och bara umgås. Ovanför det kan du se den vackraste Industriepalast-solnedgången i Berlin från vår utsökta terrass.

Industriepalast erbjuder inte bara stora och rymliga rum för grupper upp till 8 personer utan även förmånliga enkel- och dubbelrum som uppfyller hotellstandard. Varje rum har en fantastisk utsikt över Berlin och är lika rent som hemma hos din mamma.

Vi är precis vid gränssnittet mellan Berlins "IN"-distrikt Friedrichshain, till vänster, och Kreuzberg, till höger. Det betyder att du kan dyka in i det spännande metropolflödet 24/7. Med de populära klubbarna Watergate, Berghain och Matrix bara ett stenkast bort kan du uppleva Berlins nattliv med mat. Om det inte räcker finns det många andra kända klubbar i närheten. Vårt vandrarhem är också omgivet av otaliga barer, prisvärda restauranger, trendiga butiker och typiska Berlin platser på ett ställe eftersom du inte hittar det någon annanstans i Berlin.

För att göra en riktig sightseeingtur i Berlin behöver du bara ta några steg utanför vår dörr. Här, välkända från flera filmer, väntar Oberbaumbruecke, Spreeufer, East-Side-Gallery, Mercedes-Benz Arena samt det europeiska huvudkontoret för Universal på att du ska få besök.
Men om du vill åka någonstans längre bort är det bara att hyra en cykel för lite pengar på vårt vandrarhem eller använda kollektivtrafiken. S- och U-Bahn-stationerna Warschauer Strasse ligger bara två minuters promenad bort (följ bara strömmen av människor). Därifrån kan du enkelt utforska Berlin.

De förmånliga rumspriserna i Industriepalast kommer att försköna din vistelse i Berlin precis som vår frukost med färska frallor, sylt och naturligtvis den tyska specialiteten Nutella.

- Linne: 2,20 € per person i sovsalar (privata rum är exkluderade)
- Kontinental frukost tillgänglig för 9 €
-Parkering 10 € per dag (om tillgängligt)

Om det totala värdet av bokningen överstiger 300 € kommer vi att kräva ett kreditkort för att garantera bokningen.
Wenn der Gesamtwert der Buchung den Betrag von 300€ übersteigt, benötigen wir eine Kreditkarte als Garantie der Reservierung.

NYÅRSAFTON
Det finns en vistelse på minst 3 dagar från 29 december till 1 januari. Det finns ingen incheckning den 30 och 31 december. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

2.9
Betyg
2021-12-16
Horrible experience. Our roommate didn't even say hello when she came back to the room, was very hostile and talked bad about us to the staff and used that as a excuse to be moved to her own room. We felt awful the whole visit. I've never felt hated in such an extreme manner as at that place. The staff refused to talk to us about what happened. I'd planned to extend my stay, but left immediately the day afterwards. Don't want to be treated like that ever again. The hostel and staff felt hostile.
Par, 25-30
9.1
Superb
2018-10-15
Great location, friendly staff, much better irl than what I expected from the photos. Definitely recommend!
Mixad grupp, 18-24
8.3
2018-6-16
Big hostel, more like a hotel. The staff during the day were really kind and helpful!! The rooms were clean and good. Would definetely come back here next time!
Man, 18-24

• Sen utcheckning
  • Mat och Dryck

• Bar
    • Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel