Gratis WiFi

ImamBonjol Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 1 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

Beskrivningen av objektet

Vårt prisvärda vandrarhem ligger i centrala Semarang, nära turistattraktioner, köpcentra, bagerier och universitetskaféet.

Vi har två typer av boende, med både ekonomi- och lyxrum.

Gratis dricksvatten och gratis Wi-Fi ingår i priset.

Vårt läge i hjärtat av staden betyder att vi är omgivna av många Semarang shoppingställen, som DP Mall och Paragon Mall. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

3.1
2022-5-04
Saya sudah pesan melalui website, ketika saya sampai disana ternyata kamarnya tidak ada... menurut staf hotel, kamar sudah full, saya menunjukkan bukti pemesanan, ternyata sudah tidak ada kamar lg..memesan melalui website, tidak menjamin kamar ada walaupun sudah dibayar.. walaupun uang di refund oleh hotel, tp waktu saya terbuang sia2.. dan membuang waktu saya utk mencari hotel lain.
Kvinde, 31-40
5.1
2018-12-15
They dont speak any english, this place is for locals i think
Man, 31-40
7.7
Mycket bra
2017-9-03
This hostel is old and really designed for locals because of lack of westerner toilet. No toilet paper. Wifi is okay if you read low bandwidith websites but not really good for any video viewing. AC is good but I had it on running all day and night to keep room cool. I took a private single room. NEED to REFURBISH because it look like it is going to be out of shape. Re-paint will be helpful! Make some arts on walls. I went to this place because it is located close to Rainbow Village
Man, 41+

Utrustning