Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
72 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

Hotel Patrick & Paddy's Irish Bar
Juan Griego/Isla Margarita
Venezuela

Juan Griego ar en liten fiskeby pa den nordvastra delen av on, belaggen nara den fantastiska stranden Plya Caribe. Juan Griego ar ett fargsprakande och vanlig stad, som ger dig mojlighet till handel med tax free varor.

Langs den den palm bekladda stranden finns det ett otal resturnger som serverar mat av bra kvalitet och framfor allt till bra priser. Ta bara ett exempel, ett talrik nygrillade OSTRON till priset av ca 100 kr. Vi pratar saker i Sverige om priser som narmar sig 600-700 kr. Det finns aven svardfisk och jatte rakor till priser som vi i Sverige verkligen inte ar vana vid!!! Med andra ord sa kan ni ata och frossa i havets alla lackerheter till priser som ar langt under de vi Svenskar ar vana vid.

Hotel Patrick ar ett vandrarhehem, som drivs av ett par fran Irland och Venezuela. Som efter ett antal ar med ryggsacken pa ryggen bestamde sig for att sla sig ner i Juan Griego. Hotellet med sin palm bekladda innergard ligger ca 20 meter fran havet, och ca 2 minuter gangavstand till city Juan Griego.

Hotellet inefattar 10 stycken rum. Av dessa har 10 rum har 5 stycken havsutsikt och de resterande 5 vater mot den palm bekladda innergarden. 8 rum har air conditon, och 2 har flaktar.

I Hotellets 'Paddys Irish Bar and Restaurant' kan ni varje morgon inta en frukost for ca 19 kr, eller kanske en inhamsk ol for 4 kr. Pa Cafet har ni aven mojlighet att spela biljard, surfa pa natet, byta bocker i biblioteket. Kort och gott sa kan man byta ut en bok man har last mot en annan.

Hotellet hjalper garna till med bokning av vad vi kallar aventyrsresor ( som ni redan kanske vet sa ar jag Svensk, som skriver detta) vart i Venezuela ni an vill!

Hor garna av er till hotellet vare sig det ar via telefon eller email om ni har funderingar over priser eller andra angelaggenheter.

Hasta la vista Isla Margarita!!!!

Michael and Odalis

Kolla tillgänglighet