Hållbarhetsnivå 1
Vi älskar detta hostel! Det blir vår tummen upp för genomgående höga kundbetyg och utmärkta kvalitetsresultat.
Gratis WiFi

Hostel ROOM Rotterdam

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

5816 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Välkommen till Hostel ROOM! En varm, välkomnande plats med en eklektisk stil och en fantastisk gemenskapskänsla.

Utmärkt beläget mitt i hjärtat av Rotterdam, är Hostel ROOM bara en kort gångavstånd från otroliga attraktioner, fantastisk arkitektur och utsökt holländsk mat! Vårt vandrarhem erbjuder det perfekta läget för att utforska Rotterdams måsten, såväl som stadens hemliga dolda pärlor. Från att ta en färjetur för att se de berömda väderkvarnarna i Kinderdijk till att ta en promenad genom parken är det upp till dig att utforska i takt med din egen resande trumma!

Hostel ROOM handlar om komfort, bekvämlighet och hemtrevliga vibbar och vårt vardagsrum är där allt börjar. Här kan gästerna koppla av i våra sköna soffor, spela lite (bräd)spel eller fotboll och umgås. Vi erbjuder en temakväll hela veckan som är bra för gäster som vill anamma holländska traditioner! Vår bar erbjuder ett utsökt urval av fina lokala ölsorter, cocktails, pizzor, snacks och inte att förglömma vår världsberömda toastie. Kom och mysa i våra soffor, lyssna på musik på våra musikkvällar, spela en rolig omgång Sjoelen och träffa otroliga resenärer från hela världen!

Våra rum är alla individuellt inredda enligt holländska eller Rotterdam-teman för att göra din vistelse minnesvärd! Vi erbjuder privata dubbelrum, privata familjerum och delade sovsalar (både blandade och endast kvinnor) som passar in i varje budget. Vi erbjuder även gratis wifi, skåp, läslampor, ett gästkök, tvättmöjligheter och mycket mer!

Varje morgon kan gästerna njuta av en utsökt frukost med nybakade croissanter, pistoletter & pain au chocolat från Boulangerie Bussing intill. För endast 5 euro kan gästerna välja mellan två läckra bakverk tillsammans med en naturlig fruktjuice och ett nybryggt kaffe i barista!

Vi är en stolt medlem i Europas nätverk av berömda vandrarhem, vilket garanterar en rolig, säker, vänlig och prisvärd vistelse.

Med funky inredning, mysig energi och beläget på den bästa platsen i Rotterdam, är ROOM en kreativ och välkomnande plats för fördomsfria, äventyrliga människor som älskar vandrarhem och älskar att resa. Oavsett om du reser på egen hand, med vänner eller hela familjen, erbjuder ROOM en bekväm vistelse för alla!

Vad ingår:
- Gratis trådlöst nätverk
- Gratis fräscha lakan (färdiga sängar vid ankomst)
- Gratis skåp på rummen
- Säker bagageförvaring
- Gästkök
- Tillgång till nyckelkort
- Fantastisk lounge med soffor, tv, brädspel, bordsfotboll, Netflix
- Cykeluthyrning
- Resedisk
- Rabatter på turistattraktioner
- Gratis vandringsturer (D-I-Y-manual)
- Gratis stadskartor
- 6,5 % turistskatt som ännu inte ingår i priset

Receptionen är öppen från 8.30 till 21.30 (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Checka in
Checka ut
Gäster

Hållbarhetsnivå 1

Detta vandrarhem har börjat introducera metoder som resulterar i en positiv social och miljömässig inverkan, och förstår grunderna i Trappan till hållbarhet.

Plats

Senaste recensionerna

8.3
Utmärkt
2022-11-10
Staff was really friendly and nice. The place had a great vibe in general. Minus on it being pretty cold in both the room and in the bathrooms.
Man, 25-30
2022-10-12
10/10 all around. The personnel is amazing and made my stay so much better than expected. The atmosphere is great and so much fun, highly recommend for solo travelers. The beds are extremely comfortable with privacy curtains.
Kvinde, 18-24
9.4
2019-8-22
Close enough to metros, station and interesting areas, sockets by each bed, fantastic and extensive breakfast, reasonably priced good beer, kitchen is very small but at least it exists, staff were nice and helpful. Could do with more showers/toilets. Rotterdam is underrated, and for worth of money and overall location, you will struggle to find nicer or better hostel options for much of south Holland, or even Amsterdam, to base yourself at, than Room.
Man, 41+

• Bagageförvaring
    • Rundresa/Kundtjänst
    • Städning
    • Sen utcheckning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Bar
    • måltider finns
    • Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel