Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.1
1213 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

H2O Hostel ligger i en grön och lugn del av den gamla delen av staden Ljubljana.

Du kan se floden Ljubljanica passera vårt vandrarhem från några av våra privata rum.

Det är lugnt 3 minuters promenad från H2O Hostel till de tre broarna (de är i centrum) och bara en minuts promenad till den berömda Dragon-bron. Du kommer att gå genom den gamla delen av stadskärnan förbi många pubar och restauranger längs floden Ljubljanica. På dessa 3 minuter kommer du att se den bästa arkitekturen av vår stora arkitekt Joze Plecnik.

I närheten av vandrarhemmet finns ett postkontor, bank, snabbköp, många olika affärer och marknadsplatsen.

Vi kan erbjuda dig fina, inredda rökfria rum. I varje rum finns bekväma sängar, bord och stolar. I våra privata rum finns även kylskåp och värdeskåp och i våra sovsalar finns ett skåp för att förvara dina värdesaker.

I vart och ett av våra rum och i den lilla gemensamma lokalen kan du använda internet gratis.

OBS: Vår reception arbetar från 08:00. till 23.00 Vi kan ordna incheckning även under natten. I detta fall bör du informera oss (e-post, telefon) i förväg.

INcheckning är från 15:00
Utcheckning är före 10:00

Sovsalar har eget kök i rummet.

Turistskatt (3,13 eur per person och natt) ingår inte i priset. Husdjur är inte tillåtna i vandrarhemmet.

Vi har även hyr en cykelservice.

Avbokningar accepteras endast 24 timmar före incheckning (gästens ankomst till vandrarhemmet) utan kostnad.

VID DIN ANKOMST ACCEPTERAR VI ENDAST KONTANT.

OBS: bokningar med ankomsttid gjorda från 28/12 till 03/01 måste avbokas min. 5 dagar före ankomstdatum, om inte så debiteras du hela beloppet. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Man, 18-24
6.6
Bra
2024-3-15
Really great location just 10 mins walk from the station and 1 minute from the supermarket. Decent facilities
Kvinde, 18-24
8.0
2024-2-13
Close to the city center and good toilet facilities. The fact that the kitchen is inside the room is quite inconvenient
Man, 18-24

• Handdukar att hyra
    • Bagageförvaring
  • Mat och Dryck

• Automat
    • Möjligheter till te och kaffe

Fler hostels i Ljubljana