Vi älskar detta hostel! Det blir vår tummen upp för genomgående höga kundbetyg och utmärkta kvalitetsresultat.
Gratis WiFi
gratis frukost‎

Goodmorning Solo Traveller Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

5899 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Hostelworld säger

Goodmorning Hostel is just across Restauradores Square. We particularly like their free waffles with nutella for breakfast! Their friendly staff creates a unique atmosphere and will give you good tips to discover Lisbon or to find what to do (what about their tour to Sintra?)

Beskrivningen av objektet

Det bästa vandrarhemmet efter COVID. Du trodde inte att det var möjligt men, det bästa vandrarhemmet i Lissabon (Hostelworld-priset 2020) kom ut från COVID ännu bättre än det var innan. Våra berömda måltider är nu GRATIS (3 måltider dagligen med veganer och vegetariska alternativ)! Dessutom kan du nu beställa alla de GRATIS öl och sangrier som du vill ha under våra bartimmar (alternativ som inte är alkoholhaltiga). Detta gör din vandrarhemupplevelse ännu säkrare genom att begränsa betalningstransaktioner, besök i mataffären och du behöver inte oroa dig för restaurangens säkerhet och begränsningar. Dessutom håller vi vårt vandrarhem rent och säkert (certifierat av portugisisk turism) så att vi kan fortsätta att erbjuda den bästa atmosfären och vandrarhemupplevelsen som vi är så kända för. Och om du undrar, ja, vi höjde våra priser för att täcka kostnaderna, men i jämförelse med förra året har vi bara höjt dem med cirka 1 till 5 euro på en genomsnittlig natt. Det är inte ens kostnaden för en öl eller en måltid i Lissabon så vi kan inte slå vårt värde för pengarna.

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2024-1-06
The only place to stay in Lisbon. Just fantastic especially the staff n atmosphere 11/10 👌
Man, 31-40
2022-7-15
The very best hostel I’ve been to! The staff was very kind and friendly. Everyone was super social and talkative. Made many new friends!
Man, 25-30

• Bar
    • måltider finns
    • Automat
    • Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• dvd'er