Gratis WiFi
gratis frukost‎

Germaican-Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.9
90 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Välkommen till Germaican Hostel! Sätt upp fötterna och slappna av!

Vårt vandrarhem ligger i den vackra nordöstra Jamaica, inte långt från Port Antonio. Från vandrarhemmet har vi vacker utsikt över Karibiska havet, djungeln och hamnen i Port Antonio. Trädgårdsutsikten ser över Blue Mountains, de högsta bergen i Jamaica. Kom och slappna av i våra hängmattor, koppla av till reggaevibbarna och njut av soluppgångarna.

Den karibiska andan flödar genom varje hörn av vårt vandrarhem. Vi hjälper dig att få ut det mesta av din dyrbara semester och lämnar dig bestående intryck av oupptäckta platser med våra unika turer. Du kommer att bli ett med lokalbefolkningen och uppleva det bästa av jamaicansk kultur och mat. I staden Port Antonio hittar du klubbar, konserter, barer, kaféer, restauranger, konst- och hantverksmarknader och mycket mer.

Regler och villkor för Germaican-Hostel:

Incheckningen börjar kl. 14.00
Utcheckning är till 12.00

Betalningstyper: kontant/PayPal vid ankomst.

Avbokningsregler: 1 dag före ankomst

Inklusive frukost.
Inga skatter. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

9.1
2022-3-23
Mara really helped me and is very warmhearted and helpful! I enjoyed my time here!
Man, 18-24
8.3
Utmärkt
2016-12-30
Jätte bra hostel med trevlog personal. Jätte fin utsikt då huset ligger typ uppe i bergen. Frukosten är jätte bra. Enda nackdelen med detta hostel är att det ligger uppe i berget och om man ska ta sig dit med taxi är det dyrt. Men det positiva med det är att på morgonen kör dom ner till staden och på kvällen så kommer dom och hämtar oss.
Kvinde, 25-30
2024-2-17
Wunderschönes Hostel, klasse Frühstück & ganz liebe Leute!! Absolut empfehlenswert
Kvinde, 18-24

Utrustning