Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
420 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

Välkommen till The Funny INN - Ett elegant, budget, miljömedvetet boende i centrala Rom

Vi ligger bara några steg från centralstationen Termini och inom bekvämt gångavstånd från de viktigaste romerska attraktionerna som Colosseum, Spanska trappan, Fontana di Trevi och mycket mer. Dessutom, inom 20 minuters promenad kommer du att kunna nå Vatikanen, Vatikanmuseet och Sixtinska kapellet (15 minuter med buss).

Vi erbjuder rymliga och mysiga privata, dubbel-, trippel- och fyrbäddsrum samt sovsalar, med och utan privata badrum. Varje rum har personligt elektroniskt värdeskåp, TV och gratis WiFi. Du kan också använda våra internetdatorer gratis i vårt internetcafé som ligger precis vid hörnet.

Funny Inns regler och villkor:

Incheckning från kl. 14.00 till 23.00.
Utcheckning före kl. 10.00.
Betalning kontant vid ankomst.
Skatter ingår ej - beläggningsskatt 3,50 EUR per person och natt.
Avbokningsregler: 48 timmar före ankomst.
Vi har åldersgräns 40 år för delat rum. vi tar inte emot grupper större än 10 personer. Vi förbehåller oss rätten att avboka din bokning.
Inget utegångsförbud.

Allmänt: Inget utegångsförbud. Icke-rökare. Receptionen är öppen från kl. 08.30 till 24.00.

Receptionen är tillgänglig från kl. 09.00 till 23.00. (Auto-translated from original language)

Kolla tillgänglighet

Checka in