Gratis WiFi
gratis frukost‎

Freedom Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.2
423 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Njut av boende i stil! Din reseupplevelse kommer komplett med modern in-house lounge, tvättmöjligheter, små gästkök. Du kan boka resor och turer på vår resedisk och hålla kontakten med vänner och familj med vårt internethörna, Wi-Fi och internationell telefonåtkomst.

24 timmars reception och en mängd vänlig personal, kommer att göra din vistelse i Kairo en bris. Vi uppskattar vikten av rena faciliteter därför städar vi hela dagen och ser till att allt är obefläckat. Våra boendealternativ inkluderar lyxiga dubbelrum / dubbelrum, enkelsängar / trebäddsrum och sovsalar.

Alla kommer med färskt vitt linne, balkong, luftkonditionering och modernt säkerhetssystem. Om du aldrig har varit i Kairo innan det kan vara ganska överväldigande och skrämmande, så varför låt oss inte göra det lätt för dig? Mindre stress = roligare! Vi förstår här vikten av att ha en bra tid på semester.

Vänligen notera:
Incheckningstid: 12:30
Utcheckningstid: 11:30

Kreditkort accepteras
Skatter ingår
Inklusive frukost

Vår begåvade vänliga personal hjälper dig med alla dina förfrågningar och kommer att ge all information om Egypten du behöver. Vi erbjuder också en gratis karta till Kairo.
Obs: Vänligen meddela oss med dina flyguppgifter minst 24 timmar före ankomst vid ankomst av flygplatsen.

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

9.7
2017-11-05
I loved Cairo Hostel. Perfect location, comfortable beds, clean bathrooms and they took care of my dates that i left there for my 9 days away from Cairo. They booked a tour to the pyramids with a really nice driver. Would recomend, you'll find that the area is crammed with locals and it felt very safe.
Kvinna Group, 18-24
2024-1-11
Great friendly staff would come back again if I’m in Cairo
Man, 25-30
8.6
Utmärkt
2023-12-12
Very nice and comfortable room for the price. Staff friendly and didn't try to sell me tours which was a welcomed change. It's an old building in downtown Cairo so of course it's noisy at night and also they charged me to leave my bags there on my last day which I haven't experienced before but I didn't mind.
Par, 25-30

• Övervakning dygnet runt
    • Städning
    • Telefonväckning
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel