Gratis WiFi

Five Elements Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 1 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
388 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

Five Elements är ett HETT men avslappnat boutique-vandrarhem, bara några minuter från Gamla stan och HEMET för backpackers i Dali! Byggt 2011 av en backpacker för backpackers, erbjuder vi en elegant och bekväm miljö där du kommer att få kontakt med andra resenärer, lokalbefolkningen och personalen som vi kallar familj.

VÄLDIGT MAT: Vår restaurang serverar hemlagad frukost och västerländsk mat. Gå med i Five Elements-familjen under våra gemensamma måltider till lunch och middag för att prova lokal, traditionell kinesisk mat. Vår mat är MSG-fri.

HA KUL OCH Träffa ANDRA RESENÄRER: Vi älskar att ha kul, så förhoppningsvis gör du det också! Event som vår X-box och filmkvällar hjälper dig att lära känna andra gäster under din vistelse. Vi erbjuder också chansen att uppleva lokal kultur med vår Hot Pot Party, kinesisk BBQ, hemlagad klimpfest och en rolig dagsutflykt till Er Hai Lake för att besöka byar, smaka på lokal mat och få kontakt med lokalbefolkningen. Du kan bli galen i baren eller koppla av i vår trädgård och läsa eller dela historier med nya vänner och gamla. Vår golden retriever, Jinbao håller dig gärna sällskap. Vad du än gör vill vi att du ska ha KUL!

Vi bryr oss om din upplevelse på Five Elements, så vi kommer att göra vårt bästa för att göra vistelsen så minnesvärd och bekväm som möjligt. Vi vill vara din Dali-familj och stödja ditt liv på vägen. Var och en av oss har vår egen resa, och även om de är olika delar vi en gemensam längtan efter äventyr. Dessa förbindelser för oss samman som resenärer, vilket gör Five Elements till en speciell plats för oss alla. (Auto-translated from original language)

Kolla tillgänglighet

Checka in