Gratis WiFi

Downtown River Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

7.4
Mycket bra
1427 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Toppen renlighet

Beskrivningen av objektet

Downtown River Hostel är det perfekta stället att bo i San Sebastian!

Tillägnad alla åldrar, är det en unik designfastighet i centrala San Sebastian med de bästa moderna faciliteterna, världsberömda tjänster, rolig atmosfär och ett idealiskt centralt läge. Det är bara 5 minuters promenad till Zurriola (surfing)-stranden, 10 minuter till den traditionella bahia 'la concha', det är mitt i hjärtat av den centrala stadens shoppingområde och precis intill Gamla stan.

Om du letar efter en trevlig upplevelse och är trött på kvavliga sovsalar, överfulla gemensamma utrymmen och livlöst boende, då är Downtown River Hostel precis platsen för dig!

Downtown River är skapad för den moderna backpacker som vet hur ett kvalitetsvandrarhem ser ut. Det är byggt för komfort men gjort i stil: ljudisolerade rum designade för optimal komfort, stort gästkök, rymliga badrum och den mest vänliga och hjälpsamma servicen av vår fantastiska personal. Vi erbjuder även tvättmöjligheter och ett fullt utrustat kök. Alla rum har skåp. Varje våningssäng har en individuell läslampa, uttag för laddning av elektriska apparater och krokar för våta handdukar mm.

Och jag antar att det inte skulle vara komplett om vi inte försåg dig med den bästa kvällen du någonsin kommer att ha i San Sebastian med våra pubrundor någonsin tisdag, torsdag och söndag kväll. Vi erbjuder även vandringsturer, en Pintxo Pote Crawl och även Paella-kvällar!

Varför skulle du inte stanna hos oss?

*Guidade aktiviteter: tapasprovning, vandring och pubrunda.

*Gratis internet. Du kan hitta Wi-Fi i köket och på rummen.

*Acceptera grupper.

*Rena och mysiga rum.

* Super bekväma sängar med rena lakan.

*Läslampa.

*Uthyrning av cykel,surfbrädor.

*Moderne och rena lokaler.

*Säker och säker miljö.

*Gratis skåp.

*Gratis bagageförvaring före incheckning och utcheckning!.

*Gratis karta vid incheckning (där personalen ger dig en detaljerad beskrivning)

*Gratis te, kaffe.

*Måltider tillgängliga 10,00 euro (endast vissa dagar)

*Hårtorkar att låna

*Obegränsat, 24 timmars gratis varma duschar.

*Köksfaciliteter, öppet från: 08:00 till 23:00.

*Bibliotek och bokbyte.

*Tvättservice.

*Hyra handdukar.

*Ge råd om hur du kommer fram

*Incheckningstid kl 12.00.

*Utcheckningstid kl 10:30.

* Betala kontant eller kreditkort. vid ankomst

* 24 timmars avbokningsregler.

*Receptionen är öppen på morgonen 09:30 på eftermiddagen 14:00 16:00 till 22:00

* Inga husdjur tillåtna.

*Inget utegångsförbud, ingen lockout.

Vi hoppas att se dig snart så att du kan njuta av vår gästfrihet och stad!

För alla som behöver spara pengar och tid för att få ut det mesta av sina utgifter - Välkommen till vårt vandrarhem!.

Vi ses gott folk! (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

Utmärkt
2022-8-01
Overall a good hostel, but the the room was located in the first floor and no AC. So the window had to be kept open and the street outside was so busy. So get ready for some noisy nights.
Man, 25-30
9.4
Superb
2019-7-28
This hostel is very practical if you are travelling by bus, it took my 2 min to walk from the station. I often miss the possability to charge my phone in bed and lockers with key inside the room, possability to wash your clothes and other functional things. The receptionists helped with everything even though I was quite demanding and even though I do not speak spanish. Defenitly a good place to crash♡
Kvinde, 31-40
Utmärkt
2019-6-27
Toppen läge och det var väldigt rent, köket var stort och bra utrustat. Rummen blev däremot ganska varma på nätterna och man kunde inte öppna fönstret för det lät mycket från bilar etc utanför, saknade också typ ett common room med soffor eller liknande, nu kunde man bara vara i köket eller i sitt rum
Kvinna Group, 18-24

• Övervakning dygnet runt
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Wi-Fi