Gratis WiFi

Desert Palms Alice Springs

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
8 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

Desert Palms är en oas i vildmarken och är en 3,5-stjärnig outback-fastighet som erbjuder individuellt boende i studiovillor, runt en kristallklar friformspool med ö och vattenfall omgiven av tropiska trädgårdar.
Alla villor är luftkonditionerade och har bougainvillea-täckta verandor, privata badrum och pentry. Hotellet erbjuder enastående värde för besökare som vill ha komfort till ett överkomligt pris.

Vi är belägna i Alice Springs huvudsakliga boendecentrum på stranden av Todd River, nära stan, Lasseters Casino - Alice Springs nöjesställe, Convention Centre och Alice Springs Golf Club är vår bakgård.

Några av de bästa restaurangerna i Alice Springs ligger inom några meter från Desert Palms. Dessa inkluderar Golf Course Club House, Hanumans (Indian/Thai) och Balloons Bistro på Double Tree by Hilton och de fyra restaurangerna på Lasseter's Casino, inklusive Juicy Rump.

Vi erbjuder en liten kiosk/butik på plats där mat och sprit kan köpas, en gästtvätt, grillplats, säker gatedparkering direkt utanför varje villa och gratis wifi i villan och i hela fastigheten. Vi har även en espressomaskin tillgänglig under receptionens öppettider.

Desert Palms erbjuder en lugn och fridfull miljö, vilket skapar en känsla av lättnad för den trötta resenären. Efter en hektisk dag med resor på väg eller flyg kan du njuta av att se världen gå förbi på din egen privata balkong omgiven av palmer medan du tittar på de spektakulära solnedgångarna över MacDonald Ranges.

Vi är belägna i Alice Springs huvudkvarter på stranden av Todd River, nära stan, Lasseters Casino - Alice Springs (Auto-translated from original language)

Kolla tillgänglighet

• Rundresa/Kundtjänst
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Mini-supermarket
    • Möjligheter till te och kaffe

Fler hostels i Alice Springs