Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

2018 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Priset för bästa vandrarhem i Ecuador fem år i rad! Vi erbjuder dig den bästa miljön för att träffa människor, njuta av fantastisk mat, delta i roliga aktiviteter (& festa...) och få en god natts sömn, allt i en trygg och säker miljö! Njut av utsikten över Quito från vår helt nya takbar och restaurang med några av de bästa maten och dryckerna i Quito, till ett specialpris för våra gäster! Vi har nära till alla huvudattraktioner Quito har att erbjuda, och erbjuder turer över hela landet!

Skulle du vilja träffa människor? Det är det vi är bäst på! Centrerat kring vårt stora gemensamma bord och dagliga aktiviteter, från frågesports- och karaokekvällar till avslappnade middagar med levande ljus, för att inte tala om den enda Bar Crawl Quito, är detta vandrarhemmet för att få kontakt med andra resenärer (rulla ner och se vår fullständiga lista med veckovisa aktiviteter). Vi garanterar att du kommer att åka därifrån med unika minnen, skapade med nya vänner i en fantastisk stad. Utöver våra dagliga aktiviteter erbjuder vi läckra hemlagade frukostar och middagar, tillagade av våra egna kockar, som är oöverträffade här i Ecuador. Vår meny ändras dagligen och vi garanterar att du kommer att vara mätt och glad efter varje måltid hos oss. Vegetariska och veganska alternativ finns alltid tillgängliga! Om dagens meny inte lockar så rekommenderar vi mer än gärna andra restauranger i området.

Behöver du en god nattsömn? Vi kan göra det! Kom och sova i våra vansinnigt bekväma sängar utrustade med massiva plyschkuddar. Varje säng har även en låsbar låda inbyggd i din ram. Vi erbjuder hemmets bekvämligheter som resenärer ofta saknar när de är utomlands. Som resenärer själva inser vi att detaljerna gör stor skillnad! Njut av en ångande sköljning i våra varma rymliga regnduschar och torka av med våra gratis handdukar.

Vill du ha den bästa platsen? Detta är det! Beläget i hjärtat av Quitos historiska centrum, ligger presidentpalatset, basilikan, La Ronda, Central Market och en uppsjö av museer inom 5 minuters promenad! Alla dessa platser kan utforskas på vår gratis vandringstur Ecuador. Våra charmiga, roliga reseguider leder dig genom vår vackra stad och ger dig kulturell och historisk information allt eftersom. Gå till www.freewalkingtourecuador.com om du vill registrera dig i förväg. Som om det inte räcker inom två kvarter kan du hitta en buss till alla delar av staden för enkel navigering till bussterminalerna eller flygplatsen.

Letar du efter mer information? Vi har experter som hjälper dig i vår interna resebyrå, Community Adventures Ecuador. De kan hjälpa till att organisera sista minuten-turer till Galapagos och Amazonas, samt dagsturer till Mindo, Otavalo, Quilotoa, Cotopaxi, mitt i världen!

Viktigast av allt är vi ett vandrarhem med hjärta! Din vistelse på Community hjälper till att finansiera lokala ideella organisationer, och håller oss direkt i kontakt med vårt fenomenala grannskap och region.

Aktiviteter:
Måndag: Spelkväll! Gå med alla för en söt tävling, lite kortspel, monopol osv.
Tisdag: Bingokväll! förbered dina kort och vinn några priser!

Onsdag: Salsakväll - Följ med oss ​​på en rolig lektion av latinjams. Under en timme kommer vår expertinstruktör att lära dig hur du flyttar dina höfter till Salsa och Bachata. Perfekt för att ta dina första steg in i latinamerikansk danskultur.
Torsdag: Karaokekväll - Kom och sjung för fullt med dina backpackers och vår galna personal. Skäms över att sjunga? Vi ger dig lite flytande mod! Få ett gratis skott för varje låt du tar bort.
Fredag: Quizkväll är fantastisk! träffa nya människor samtidigt som du använder din slumpmässiga kunskap!
Lördag: Bar Crawl Quito - Dags att festa! Dryckesspel, partybuss, 1 timmes öppen bar, ingång till en bar, två knäppklubbar, plus fiskskålar och gratisbilder; nog sagt. Registrera dig i förväg på barcrawlquito.com.
Söndag: Pastakväll - Njut av en hemlagad, utsökt pastamiddag med levande ljus. Kom och ta ett glas vin med oss ​​och bli romantisk med oss! (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

9.4
2019-8-21
Amazing breakfast and dinner!
Man, 18-24
2018-10-27
Can’t fault it, really sociable atmosphere, staff are really friendly and helpful, breakfasts aren’t included but they’re delicious for a little extra. Beds are really comfy and you have a choice of bathrooms, all clean (I’m fussy about bathrooms). Free yoga twice a day - I did a morning session and the sun was out, so nice! Would definitely stay again and would highly recommend.
Kvinde, 25-30
2016-10-02
The first hostel I arrived to after landing in South America, and it turned out to be the best choice. Not only has this hostel got everything you need, great staff and good location, but it also has a great vibe and I've been meeting people that I met at Community ever since I left Quito, no matter the city or town. Perfect for a solo traveler!
Kvinde, 18-24

• Mat och Dryck

• Restaurang
    • Bar
    • måltider finns
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel