Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

Mycket bra
866 Recensioner
Underbart läge
Fantastisk personal
Utmärkt renlighet

Beskrivningen av objektet

Välkommen till Circus Buenos Aires.

Circus Buenos Aires är ett modernt, minimalistiskt och dynamiskt vandrarhem. Tänkt så att du kan vila, träffa människor och upptäcka Buenos Aires, antingen genom de aktiviteter som anordnas av oss eller helt enkelt av nyfikenheten som leder oss till andra destinationer. Circus är inget typiskt hotell, och det försöker det inte heller att vara. Vårt uppdrag är att vara din värd under ditt besök i Buenos Aires och ge dig all information du behöver för att njuta av det till fullo. Avslappnad atmosfär, modern och enkel inredning dominerar i alla miljöer i fastigheten, och dynamiken i veckoaktiviteterna gör Circus till en plats att uppleva. Gratis wifi i hela fastigheten. Vardagsrum med satellit-TV, utbytesbibliotek, BBQ för gästerna och närheten till både San Telmos historiska centrum och de viktigaste stadstransportlinjerna, inklusive tunnelbanan och tunnelbanan. Du kan köpa det SUBE-kort som krävs för att resa med kollektivtrafiken i Fron Desk.

Alla våra rum är konstnärligt ingripna och perfekt utrustade med värme, luftkonditionering (tillgänglig under våren/sommaren, tvåglasfönster med ljudisolering, privata badrum och duschar. I de delade sovsalarna är duschen separerad från badrummet för att uppnå en bättre samexistens .
Sovsal för kvinnor är också utrustad med en hårtork.
Alla våra privata rum inkluderar även handdukar.

Hushållerskan är dagligen och ser till att rummen alltid är rena.

Kitcken är endast för internt bruk, inte för användning av våra passagerare.

Circus Hostel & Hotel Buenos Aires är en av de få husdjursvänliga fastigheterna i staden. Se villkoren för att få tillgång till denna tjänst.

Vi har även möjlighet att hyra transferservice in och ut för ett extra pris som du kan konsultera via e-post innan din ankomst.

Detta boende kräver CVV-koden för det använda kreditkortet för att garantera din bokning! Så du måste vidarebefordra CVV-koden också direkt till fastigheten efter att bokningen är gjord. Om du inte anger koden har boendet rätt att avboka din bokning. I ett sådant fall återbetalas inte betalningar, som sådan deposition.

Incheckning 15:00 - Utcheckning 11:00

Avbokningsregler: 48 timmar före ankomstdatum.
Kreditkort accepteras: American Express, VISA, Mastercard och Cabal.

Argentinska kunder och bosatta utlänningar kommer att debiteras för IVA vid incheckningen.
Utlänningar som inte är bosatta kommer inte att debiteras IVA; betalning vid ankomst kommer att accepteras i USD eller euro, medan betalning i argentinska pesos kommer att accepteras med en avgift på 100 % av den officiella valutakursen för argentinska pesos.

Cirkuspersonal. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

9.4
Superb
2019-12-22
A hostel that feels like a hotel. Pretty good vibe when we stayed there. Pool and pool area is super nice. Pool table and tv area likewise. Breakfast (220 pesos) is alright. Staff is amazing with good local knowledge. Really good location in San Telmo. Would’ve gotten 10/10 if had a kitchen and a proper bar. Would stay again.
Man, 25-30
9.4
Superb
2018-3-05
Really nice hostel with hotel feeling. No kitchen, but we knew that. But at least a kettle and a microwave. Super friendly and helpful staff! WiFi didn’t work in our room, but it works good in the common area. Comfy beds that are made everyday. Didn’t try the breakfast that you could pay extra for. Good supermarket nearby and easy to get to other places from here. Overall a great stay!
Par, 25-30
8.6
Utmärkt
2016-4-02
Value for money, nice hostel and friendly staff, would recommend and go again!
Kvinde, 18-24

Utrustning