Gratis WiFi

Chelsea International Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

7.8
Mycket bra
11069 Recensioner
Perfekt läge
Fantastisk personal
Utmärkt renlighet

Beskrivningen av objektet

VIKTIG UPPDATERING:
Se våra husregler för mer information om hur vi fungerar under pandemin.
****

Chelsea International Hostel är ett av de största oberoende vandrarhemmen i New York City, verksamt sedan 1992. Vi finns i Chelsea, ett utmärkt läge i hjärtat av Manhattan. Härifrån kan våra gäster promenera till de flesta attraktionerna som NYC har att erbjuda. Highline Park ligger bara 2 kvarter bort. Följ ljusen och anländ till Times Square efter en 15-minuters promenad. Men om du föredrar att åka tunnelbana, hoppa gärna på någon av de många tunnelbanelinjerna som betjänar oss (A, C, E, F, 1, 2, 3). Du kan ta dig praktiskt taget var som helst i staden på bara några minuter.

Våra enkla, funktionella rum kan sova en till sex gäster i enkelsängar (i enkelrum, delade och privata tvåbäddsrum) eller dubbelsängar (i privata dubbelsängsrum). Vi använder inte våningssängar i våra rum. Alla rum är luftkonditionerade under sommarmånaderna. Badrummen städas konstant. Varje våning i någon av våra åtta byggnader har ett badrum; för det mesta finns det ingen väntan i kö för att använda badrummen.

Våra gäster njuter av:

GRATIS WI-FI i hela fastigheten.
Sängkläder och handdukar (en badlakan per gäst) tillhandahålls.
Incheckningen börjar kl. 15.00. Du kan checka in när som helst efter kl. 15.00. Receptionen är öppen 24 timmar om dygnet.
Utcheckning är senast kl. 12.00. Vi erbjuder inte sen utcheckning. Om du inte checkar ut före kl. 12.00 kommer du att debitera en extra natt.

Observera våra policyer:

Ett giltigt pass eller statligt utfärdat ID krävs för att checka in. NYS ID accepteras inte.
Alla gäster måste vara 18 år eller äldre för att bo hos oss.
Vi har en 48 timmars avbokningsregler. Ingen återbetalning sker om bokningen avbokas med 48 timmars varsel eller mindre.
Vi accepterar endast kontanter, Visa, Mastercard, American Express och Discover. Vi accepterar inte personliga checkar eller presentkort.
Ej återbetalningsbara bokningar kommer att debiteras det totala priset inklusive alla skatter när som helst efter att bokningen har gjorts.
Observera att hotellskatter inte ingår i priset. NYS, NYC Försäljningsskatt: 14,75 %. Beläggningsskatter: 3,50 USD per person och natt. Dessa kommer att läggas till ditt saldo.
Den maximala vistelsen på vårt vandrarhem är 14 nätter under en given 30 dagar. Vi accepterar inte på varandra följande bokningar som uppgår till mer än 14 nätter.
Husdjur är inte tillåtna.
Våra uthyrningsskåp kostar 5 USD per skåp, per dag (07.00 till 23.00).
Sängar och rum tilldelas på ankomstdagen. Vi kommer att göra vårt bästa för att ta emot dig, men vi kan inte garantera att en grupp på 2 eller fler personer kommer att vara i samma rum.
Frukost ingår inte.
Hela vandrarhemmet är rökfritt. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

9.1
Superb
2023-9-27
Clean and nice room. But some issues with the shower, sometimes only cold water and some time burning hot. Otherwise good location!
Kvinde, 25-30
8.3
Utmärkt
2022-11-17
Bra läge, trevlig personal, mycket enkel standard, men rent.
Kvinde, 41+
8.3
Utmärkt
2022-4-07
I'll definitely come back!
Kvinde, 18-24

• Internetuppkoppling
    • Dygnetruntöppen reception
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Wi-Fi