Gratis WiFi
gratis frukost‎

Cheers Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

7721 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

*VÄRDERINGSREGLER OCH VILLKOR*

--Receptionen är öppen dygnet runt
- Frukost mellan kl. 09.00 och 11.00
-Ta med eget hänglås eller så kan du köpa det i receptionen
-Vi hyr handdukar till sovsalarna.
- Observera att vi endast tar emot gäster mellan 15 och 40 år i sovsalarna
-Det är inte tillåtet att ta med sig alkohol utifrån
-Full betalning i förväg kontant krävs.
- Incheckning efter kl. 13.30
- Utcheckning före kl. 11.00

*HOSTELL EVENEMANG OCH TURER

-PUB CRAWL (varje onsdag och fredag)
-BBQ-MIDDAG (varje onsdag med grönsaksalternativ)
- TURKISK HEMMAD MIDDAG (varje fredag ​​med grönsaksalternativ)
-STREET FOOD TOUR (lokal mattestning i båda kontinenterna Europa och Asien)
-HAPPY HOUR (varje dag mellan kl. 17.00 och 20.00 i baren)
-DRYCKSPEL (Beer Pong, Kortspel, Uno, Backgammon, Schack etc)
-FLYGPLATSTRANSFER (upphämtning och avlämning)
*TURER
- DAGLIG BOSPHORUS CRUISE (fråga om alternativ med reseguide eller med middag/drink och dansshower)
-TURKISKT BATH&HAMAM (fråga om paketalternativ och bokning)
- WHIRLING DERVISH/BELLY DANCE SHOW (daglig kulturell upplevelse)
-TURER RUNDT TURKIET OCH CAPPADOCCIA TRİP
- DAGLIGA STADSRUNDUR (som Gallipoli, Troja, Efesos, Pamukkale, Bursa, öarna)

-Cheers Hostel tilldelas det mest populära vandrarhemmet i Istanbul av Hostelworld 2020 !!!

Cheers Hostel tilldelas det bästa vandrarhemmet i Turkiet av Hostelworld 2020 !!!

Cheers Hostel röstades fram till bästa vandrarhem i Turkiet av Hostelworld 2018 !!!

Cheers Hostel tilldelades 8:e bästa vandrarhem i hela världen av Hostelworld 2017 !!!

Tripadvisor rankade Cheers Hostel som nummer 3 av 1 193 temaboenden i Istanbul 2017 !!!

Cheers Hostel är också vinnaren av 2016 års Award of excellence av Tripadvisor !!!

Cheers Hostel är också vinnaren av 2015 års Award of excellence av Tripadvisor !!!

Cheers Hostel har klassats som #1 Hostel i Istanbul av Trivago 2014 !!!

Rekommenderas i Lonely Planet 2011 !!!

Cheers Hostel har röstats fram till Turkiets bäst rankade vandrarhem av Hostelworld.com-kunden i september 2011!!!

Cheers Hostel Istanbul ligger i ett perfekt läge mitt i hjärtat av Gamla stan i Istanbul, i Sultanahmet. Vi är bara 1 minuts gångavstånd från de mest kända sevärdheterna som Hagia Sofia, Blå moskén, den underjordiska cisternen och Topkapipalatset, för att inte tala om Grand Bazaar och många andra sevärdheter i orientaliska Istanbul.

Cheers Hostel erbjuder en bekväm, ren och budgetvistelse i en varm och vänlig atmosfär. I vår lounge med gratis internet och Wi-Fi kan du njuta av din frukost med en kopp kaffe eller turkiskt te, läsa, spela backgammon eller ha en bra pratstund med andra internationella resenärer som besöker spännande Istanbul.

Vår Wintergarden Panoramic Terrace Bar erbjuder fantastisk utsikt över Hagia Sofia, Topkapipalatset och Taksim och är öppen året runt. På sommaren kan du njuta av en uppfriskande egenblandad Mojito i vår bar medan du solar och kopplar av, eller på vintern kan du njuta av en varm drink. Känn dig bekväm bredvid vår mysiga öppen spis och ta ett glas vin.

Cheers vandrarhemsrum är mestadels sovsalar med 6,8 ​​och 10 bäddar med individuella skåp men vi har även ett antal budgetdubbelrum, trebäddsrum, tvåbäddsrum och familjerum. De privata rummen finns i våra tilläggsbyggnader.

Det finns gemensamma duschar och badrum i korridorerna men privata rum och sovsalar har luftkonditionering och alla rum har värme. Sängkläder och (handdukar ingår. Endast privata rum)

Vår hjälpsamma och vänliga reception kommer att försöka göra din vistelse så bekväm som möjligt.

Vi hjälper dig med den senaste informationen om de hippaste klubbarna, restaurangerna och barerna. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Plats

Senaste recensionerna

9.1
2021-10-30
Great hostel with really nice owners. Great place to meet people and for a good party, not great if you wanna sleep. The upstairs bar was nice and the hostel has alot of activities. Great for Different age groups and a great location
Kvinde, 31-40
9.7
2019-6-01
Great place and great staff
Man, 18-24
2019-2-22
One of the best hostel I have booked. The location is perfect with much to see just around the corner. The private room we booked was very clean and comfortable beds. The staff was amazing and very helpful, they helped us to book football tickets and shuttles. They also arranged a pubcrawl that was very nice and fun to meet great people. I really recommend you to stay at this hostel if you want a great time in Istanbul.
Man, 25-30

Utrustning