Gratis WiFi

Glow Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 2 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

inga betyg
690 Recensioner
Endast fastigheter med recensioner på de senaste 12 månaderna får ett betyg.

Beskrivningen av objektet

F?rsta och enda vandrarhem i Polen med bastuanl?ggning!

Vi ?r ett helt nytt vandrarhem i Wroclaw som erbjuder den h?gsta standarden f?r Hoste priser.

Boogie Hostel ?r bel?get i eleganta 18-talet hyreshus p? Ruska Street - den vackraste och mest representativa gata i det historiska hj?rtat av Wroclaw, bara n?gra steg till Gamla stans torg.

Omgivet av Wroclaw historiska milj?n med vackra kyrkor, museer, caf?er, restauranger, barer, klubbar och stora aff?rer gjorde v?rt vandrarhem b?sta l?get. S? det finns ingen anledning att trakasseras med krokiga taxichauff?rer eller s?llan bussar natt.

V?r b?sta l?get inneb?r:
Till fots:
5 min till torget
10 minuter till Oder ?n
15 min till Domkyrkan
20 min till Centralstationen

Vi erbjuder m?nga privata rum (enkel, dubbel, dubbel, trippel och quad) och sovsalar 6 -, 8 - och 9 - b?ddsrum ocks?. Alla v?ra sovsalar har S?kerhetssk?p s? dont worry, kan du k?nna dig trygg h?r.

Vi vill g?ra din vistelse s? trevlig som m?jligt vilket ?r anledningen till att vi gav ocks? rymliga och rena badrum med varmvatten och stark vattentryck 24/7.

V?rt huvudm?l ?r att du blir n?jd och ifr?gas?ttanden fr?n att spendera din tid under vingarna av BAT.

V?ra eleganta, ljusa och soliga rum med bekv?ma s?ngar, g?r din vistelse of?rgl?mlig, men dont f?rsova! Wroclaw v?ntar p? dig!

?ter v?r yummy gratis frukost, dricker kaffe eller te och rusa till receptionen, kommer v?r unga, flerspr?kig och v?nlig personal hj?lper dig att planera din resa runt Wroclaw. V?ra saftiga Receptionister tillg?ngliga 24/7 best?r av lokalbefolkning och turister precis som du och har en intim kunskap om staden. Natt eller dag kommer de att svara p? alla fr?gor du har, och om det av n?gon anledning de inte kan, kommer de att se till att de finner det ut f?r dig.

Om du vill ha lite kul, beh?ver du inte g? l?ngt bort eftersom nattlivet b?rjar precis runt h?rnet! Ta ett steg utanf?r vandrarhemmet och du kommer omedelbart att k?nna en speciell atmosf?r av Wroclaw. Det finns ett antal fina pubar, barer och eleganta restauranger, d?r de kallar det en dag bara sent p? kv?llen.

Om du tror att det inte kan bli b?ttre, kan det. Efter komma tillbaka, kan du koppla av i v?rt gemensamma rum. Vi har en plasma-TV ansluten till de b?sta satellitn?t, DVD att titta p?, datorer med en Internetanslutning, spelkort, b?cker, tidskrifter, br?dspel. V?r gemensamma rum kommer att ge dig den b?sta platsen att koppla av, koppla av, tr?ffa andra resen?rer och f?r att inte n?mna den s?taste start p? din utekv?ll. Vi har f?tt n?got att pengar cant k?pa, varm och v?nlig atmosf?r fr?n m?nniskor fr?n hela v?rlden, m?nniskor precis som du.

I fullt utrustat k?k kan du ta gratis te eller kaffe 24/7 eller f?rs?ker att f?rbereda sig n?gra polska mat :)

Visserligen finns det vissa saker som vi inte har: det finns ingen uteg?ngsf?rbud, ingen lockout och ingen tidig utcheckning! Betala inte extra avgifter f?r allt! Vad betyder det?

GRATIS dator med en internetuppkoppling
GRATIS - WiFi i lobbyn
GRATIS - kontinental frukost
GRATIS - s?nglinne, t?cken
GRATIS - fullt utrustat g?stk?k
GRATIS - bagagerum
FREE - s?ker i receptionen
GRATIS - personliga sk?p i sovsalarna

Beh?ver du n?got mer? Propably inte ...
S? se dig snart!

• Övervakning dygnet runt
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Wi-Fi