Gratis WiFi

Backpackers St. Pauli

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

8.2
3003 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Utmärkt renlighet

Beskrivningen av objektet

Backpackers - St. Pauli ligger i hjärtat av St. Pauli. Nästan alla sevärdheter ligger i närheten och många av dem på ett bekvämt promenadavstånd. Till exempel: Reeperbahn ligger 10 minuters promenad bort och floden Elbe ligger cirka 15 minuter bort. Om du går i andra riktningen kan du nå den trendiga stadsdelen Sternschanze på mindre än 10 minuter. Om du behöver ytterligare råd ger vår vänliga personal dig gärna de bästa insidertipsen.

Baren på bottenvåningen bjuder in dig till en mysig kaffe eller en fräsch öl. Utomhusområdet och det gemensamma köket erbjuder möjligheten att umgås med andra vandrarhemsgäster.

Uppmärksamhet! Parkeringsplatser i Hamburg är mycket sällsynta. I vårt kvarter finns endast boendeparkeringsplatser. Vi kan tyvärr inte erbjuda en parkeringsplats och råder dig att anlända utan bil. (Du kan också ta dig runt i Hamburg utan bil. HVV, DB hyrcyklar, e-mopeder och e-scootrar eller MOIA-delade taxibilar tar dig från A till B.

Vi hoppas att vi ses snart,
Ditt team från Backpackers St. Pauli

Plats

Senaste recensionerna

8.9
2022-6-28
The place is a bit off, but if you don’t mind walking or figuring out local transport then you shouldn’t have any trouble. The reception and bar area is lovely with really nice staff, I met some amazing travelers here and got great advice. Would recommend:)
Kvinde, 18-24
Superb
2022-6-21
Had a great stay with great people and a great staff! It was simply GREAT
Man, 25-30
Superb
2021-11-26
Exactly what I wanted from a Hostel in St.Pauli.
Man, 41+

• Internetuppkoppling
    • Handdukar att hyra
    • Fax
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Bar