Gratis WiFi

Kiez Hostel Berlin

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

Superb
1255 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Teamet på Kiez Hostel Berlin välkomnar dig till Berlin och vårt vandrarhem! Letar du efter en mysig atmosfär och en plats att koppla av i denna fantastiska metropol? Du hittar just detta hos oss och mycket mer.

Vi erbjuder rena, ordnade och säkra rum för våra gäster. För "flickor" erbjuder vi en sovsal med 6 bäddar och ett separat badrum.
I dubbelrummen erbjuder vi även möjlighet att lägga till en extra person, fråga oss för mer information.

Sängkläder och handdukar samt Citytax måste betalas separat vid incheckningen. Förutom detta älskar vi att ha gäster från hela världen och ser fram emot att träffa dig.

Kiez Hostel är mycket centralt beläget i Friedrichshain, Berlins mest besökta stadsdel. Vi är bara 5 minuter från det världsberömda "East Side Gallery", 3 minuter från den ökända "Berghain"-klubben och också mycket nära ett antal restauranger, barer, klubbar och teatrar.

Med kollektivtrafik kan du enkelt nå allt i Berlin. Till exempel "Museum Island", köpcentra eller till och med staden Potsdam med sina palats (alla med på UNESCO:s världsarvslista) är alla bara en resa bort med U- eller S-Bahn.

Receptionen är inte bemannad från 11:00-17:00, för incheckning/bagageförvaring vänligen kontakta oss via telefon eller e-post i förväg, tack. (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Senaste recensionerna

6.6
Bra
2023-10-15
Could have been worse, but was not very special.
Man, 25-30
8.0
Utmärkt
2023-6-12
Good overall, but location and facilities could be better
Man, 18-24
8.3
Utmärkt
2023-6-05
Nice small hostel in Berlin. Not a party hostel when I was there. Clean rooms and toilets.
Kvinde, 25-30

• Handdukar att hyra
    • Bagageförvaring
    • Fax
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Automat
    • Cafe
    • Möjligheter till te och kaffe

Fler hostels i Berlin