Gratis WiFi

Alice's Secret Travellers Inn

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.3
755 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

G'Day!

Välkommen till Alice's Secret Travellers Inn; ett mysigt, lugnt och avslappnat vandrarhem inbäddat mitt i Australiens röda centrum.
Eftersom vi är minsta är vi stolta över vår renlighet och vänlighet, och vi är glada att ge dig den där extra uppmärksamheten du kommer att sakna på de större platserna.

Alice's Secret Travellers Inn är en lugn grön liten oas inte långt från Alice Springs centrum.
Vi erbjuder luftkonditionerat boende i privata rum och sovsalar med funky tema. Alla har sängkläder och tillgång till delat badrum.
Detta vandrarhem är den perfekta platsen att göra sig redo för ditt outbackäventyr (be om specialerbjudanden) eller för att koppla av och återhämta sig efter det. Trädgården som är det kärleksfullt inredda färgglada hjärtat kännetecknas av en utomhuspool, hängmattor, solstolar och hollywoodgungor.

Det fullt utrustade köket och gratis grillmöjligheter ger dig möjlighet att laga mat och sitta med andra gäster och utbyta berättelser om dina reseäventyr. Den delade TV-loungen och bokstaden är två bekväma gömställen att koppla av, även på en regnig dag.

Alice's Secret Travellers Inn ligger mindre än 10 minuters promenad från Alice Springs Botanical Gardens, Alice Plaza och Aboriginal Australia Art & Culture Centre ligger båda 15 minuters promenad bort.

Vår ackrediterade resebyrå kan ge råd och säkerställa bokningar hos alla större företag. Att boka hos oss sparar tid och pengar! Säkert!

Skål (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2019-4-30
BÄSTA hostellet!! Trädgården är hus mysig som helst! Folket är underbara och väldigt hjälpsamma med bokningar osv. Rekommenderar starkt ❤️
Kvinde, 18-24
8.9
Utmärkt
2018-12-12
Far from woolies, other than that one of the best hostel i have stayed in!
Man, 18-24
9.1
2024-2-12
Stayed there for just one night as I had a tour departing the next day. It’s a good location (also for tour operators to pick you up from) and overall I had a good time. If ever again in Alice (😂) I’d go there.
Kvinde, 18-24

• Valutaveksling
    • Pendelpuss
    • Övervakning dygnet runt
  • Mat och Dryck

• Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• dvd'er