Vi älskar detta hostel! Det blir vår tummen upp för genomgående höga kundbetyg och utmärkta kvalitetsresultat.
Gratis WiFi

Ahoy! Hostel

Gratis avbokning Boka mer än 3 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.2
3168 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

ohoj!

Välkommen till vårt charmiga och vänliga vandrarhem som ser fram emot att vara ditt hem hemifrån.

ohoj! Vandrarhemmet har ett perfekt läge inom 5 minuters promenad från torget i Gamla stan, Karlsbron och olika restauranger, barer och klubbar. Väl anslutna till flygplatsen, buss- och tågstationen så att du har mindre tid att pendla och mer tid att utforska. Vi är i 1600-talsbyggnaden med all charm och karaktär du kan förvänta dig (inklusive trappor). Oroa dig inte, vår personal får gärna träningen och hjälper dig att bära ditt bagage om det behövs.

Vår hjälpsamma personal som talar flera språk (eller åtminstone försöker) kommer att vara redo att hjälpa dig att planera din dag, ge bra råd och visa dig vår vackra stad. Vår personal finns tillgänglig för att hjälpa dig dygnet runt, så oroa dig inte om du anländer tidigt eller behöver gå sent, du kan fortfarande använda våra faciliteter och förvara dina väskor i vårt bagagerum.

Vi har en fullspäckad aktivitetskalender så se till att fråga i receptionen vad som händer under din vistelse. Om du funderar på att varva ner över middagen kan du gå med några öl eller en flaska vin i trevligt sällskap med våra familjemiddagar. Om du vill uppleva det lokala nattlivet efter middagen, gå med oss ​​på lokala barer/klubbar eller på barcrawl. Njut av dagen på en gratis vandringstur, ölträdgårdstur, fest vid floden och mycket mer.

Vi har ett fullt utrustat kök med te, kaffe, kryddor och andra grunder som du kan dra full nytta av. Dessutom två mindre pentryn för din komfort och lätthet. Vi har en matsal/lounge där du kan njuta av middag, drinkar och spela brädspel. ohoj! är en plats att känna sig hemma, avslappnad och njuta av att umgås med andra.

Observera: det återstående beloppet ska betalas kontant i antingen EUR eller CZK vid ankomst.

ÅLDERSGRÄNS ÄR 45! (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2022-4-23
Very clean hostel with an excellent location! Staff was very helpful and friendly. Thank you!
Kvinde, 25-30
2019-11-21
Lovely place right in the middle of Prague with a walking distamce to everything. Comfy place, good prices, basic breakfast as well as evening meal available for a fair price, and a great place to meet and talk to people from all over the world. Thanks to you all from Sweden! Wouldndefinitwly stay here again. (And thanks for a wonderfully weird game of Cards Against Humanity this Sunday evening! xD)
Kvinna Group, 25-30
2019-3-17
Great hostel with all you can wish for facilities and super friendly and helpful staff, extra shout to Adam who makes an extra effort to ensure guests get a perfect experience!
Kvinde, 18-24

• Övervakning dygnet runt
    • Städning
  • Mat och Dryck

• Automat
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• Brädspel