Gratis WiFi

Absoloot Hostel Queenstown

Gratis avbokning Boka mer än 8 dagar i förväg för kostnadsfri avbokning.

9.4
2217 Recensioner
Perfekt läge
Enastående personal
Fantastisk renlighet

Beskrivningen av objektet

Absoloot Hostel QT välkomnar dig med en mängd olika boendealternativ för både oberoende resenärer, familjer och grupper. Med det bästa läget i Queenstown kommer du att få njuta av bekvämligheten, utsikten och kvaliteten som du bara får av en vistelse med dina vänner här på Absoloot.

Designad av resenärer, för resenärer, är AbsolootQT ägarstyrd och utrustad med allt du kan begära. Ät frukost i det bästa vandrarhemsköket i Nya Zeeland, prata med vår personal för råd om de coolaste äventyren som finns och sov bekvämt i hållbart designade specialanpassade sängar med eluttag och läslampor till hands. Vissa av våra flerpersonersrum kan även bokas privat för familjer, trebäddsrum och par.

Om du behöver mer avskildhet, ta en titt på våra Queen och Double-konfigurationer och njut av den typ av komfort som vissa hotell inte ens erbjuder. Du kan också njuta av sinnesfrid från det faktum att du är hos en boendeleverantör som bryr sig, med hållbara metoder som används i hela boendet för att hålla vår miljöpåverkan till ett minimum.

Varje rum har utrustats med tvåglasfönster och fönsterluckor för att hålla värmen inne och bullret ute. Och det finns en värmepump/omvänd luftkonditionering i varje rum, så att du kan hålla dig varm på vintern och sval på sommaren. Gäster i flerpersonersrum kan njuta av färdigbäddade sängar med rostade täcken (doonas), stora individuella skåp för varje säng, nyckelkortsdörr, individuella läslampor och eluttag och gratis obegränsat Wi-Fi i hela fastigheten. Rummen med eget badrum har ett fullt utrustat badrum med hår- och kroppstvätt, samt en LCD-TV på rummet, och 4 personers rum med eget badrum är utrustade med ett kylskåp. Låna en gratis ny handduk i receptionen om du har glömt din egen, gratis öronproppar om du sover lätt och gratis leenden hela dagen!

På tal om leenden, du kommer att ha ett över hela ansiktet när du kliver in i vårt gästkök efter att ha tagit en titt på den utsikten. Ta en gratis kaffe, te eller varm choklad, krydda ditt liv med gratis kryddor medan du lagar mat på elektriska spishällar och ugnar av hög kvalitet i ett fullt utrustat kök, och förlora dig själv i dagdrömmar om upplevelserna som finns utanför dörren.

Under låga dagar, ta en stund att sortera bort de smutsiga kläderna i vår kommersiella tvättomat på plats med helt nya maskiner. Sedan medan du får ordning på ditt liv kan du koppla av i vårt 24-timmars loungerum, utrustat med en Nintendo Wii, XBox 360, brädspel, bokbyte och en resehörna för att boka nästa del av din resa. En LCD-TV för videospel och en Smart TV för din Netflix och Chill bör stoppa alla argument om vad som är på, men det är bara om du inte har utnyttjat äventyrserbjudandena som finns tillgängliga från teamet i receptionen, det finns inga ursäkter för att inte få ut det mesta av din Queenstown-upplevelse.

Så ta bara kontakt med teamet på AbsolootQT och träffa din resefamilj i ditt hem hemifrån!

Receptionen är öppen mellan kl. 09.00 och 21.00. Incheckning är 15:00. Kolla in den mellan 09:00 och 10:00.

Sen incheckning: Om du planerar att anlända efter kl. 21.00, vänligen kontakta oss så kan vi ordna en sen incheckning åt dig.

Särskild anmärkning: FAMILJERUM:
Observera - Standard 5 delar familjerum
Högst två vuxna tillåts per rum
2 vuxna 3 barn Max
Detta rum är ENDAST för FAMILJER (Auto-translated from original language)

Recensioner och betyg

Gäster

Plats

Senaste recensionerna

2018-10-23
Didnt like the beds much, and you cannot lock away your stuff. But it is a good place to send the night, nice and clean :)
Kvinde, 25-30
2018-1-25
Fantastic hostel, best one!
Man, 18-24
2017-6-21
I usually don't do reviews on hostels but this place really deserves it, the best I e ever stayed at. The rooms are big and well made. Fast wifi everywhere, toilets and showers are really good, same with kitchen. Will stay here if I visit queenstown again.
Man, 18-24

• Fax
    • Rundresa/Kundtjänst
    • Övervakning dygnet runt
    • Städning
    • Reception (begränsade öppettider)
  • Mat och Dryck

• Automat
    • Möjligheter till te och kaffe
  • Underhållning

• PlayStation